Uliczny szacunek w reklamie OC z pakietem pomocowym od Link4

Firma ubezpieczeniowa Link4 (Grupa PZU) w nowej kampanii reklamuje polisę OC z pakietem pomocowym. Akcję przygotowały firmy marketingowe 2012 Agency, Sigma BiS, SayHi i N-teq.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Uliczny szacunek w reklamie OC z pakietem pomocowym od Link4

W spocie Link4 różne osoby na ulicy - kierowcy, policjant czy pracownicy budowlani, powtarzają „szacunek”, który należy się firmie za oferowany razem z polisą OC i OC/AC pakiet pomocowy.

Reklama podkreśla, że w ramach tego pakietu ubezpieczyciel w razie wypadku zapewnia naprawę na miejscu lub holowanie na dystans do 100 kilometrów oraz auto zastępcze do trzech dni, a w razie rozładowania akumulatora - uruchomienie auta.

Kreacją kampanii zajęła się 2012 Agency. Spot wyreżyserował Łukasz Korczak, nakręcił Igor Procajło, oprawę muzyczną przygotowali Marek Domański i Beat Shop Studio, a za rezalizację odpowiadały firmy.

 

Działania reklamowe Link4 są prowadzone m.in. w telewizji i internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Sigma BiS, której udziałowcami są Orlen i PZU.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?