W spotach Krzysztof Miruć przedstawia aranżacje różnych pomieszczeń oraz opowiada o zagrożeniach: zalaniu, przepięciu instalacji elektrycznej i włamaniu. Podkreśla przy tym, jakie usługi związane z ewentualnymi szkodami są gwarantowane w ramach polis Dom przez Link4.

Kampania obejmuje też promowanie Link4 w programie „Zgłoś remont” w HGTV.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marki-na-przelomie-dekad-link4_1 ##
Od początku br. za obsługę mediową Link4 odpowiada agencja Sigma Bis należąca do Orlenu i Grupy PZU. W ub.r. cennikowe wydatki reklamowe Link4 w mediach pozainterentowych wyniosły 43,73 mln zł o 55,2 proc. więcej niż rok wcześniej.

Krzysztof Miruć w HGTV jest też gospodarzem programów „Weekendowa metamorfoza” i „Remont razem”, a w TVN Style wspólnie z Anną Nowak-Ibisz prowadzi „Patent na dom”.

Od prawie dwóch lat jest dyrektorem artystycznym miesięcznika wnętrzarskiego „Cztery Kąty”, kupionego od Agory przez Pressland. Niedawno został ambasadorem reklamowym marki drzwi i akcesoriów DRE.











