Link4 z cyklem animacji edukacyjnych

Ruszyła kampania reklamowa ubezpieczyciela Link4, w której pokazywane są różne ciekawostki o bezpieczeństwie. Za realizację odpowiada Discovery Channel.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

"Smart Ideas" to cykl ośmiu 30-sekundowych animacji, w których Link4 dzieli się ciekawostkami dotyczącymi szeroko pojętego bezpieczeństwa. W atrakcyjnej, rysunkowej konwencji ubezpieczyciel zwraca uwagę na różnego rodzaju ryzyka, np. związane z nadmierną prędkością lub trudnymi warunkami pogodowymi.

Tegoroczna odsłona stanowi kontynuację ubiegłorocznej serii, składającej się z trzech animacji.

Wszystkie filmy zostały wyprodukowane przez Discovery Channel i są emitowane w kanałach Discovery Channel i Eurosport, a także w internecie.

Kampania Smart Ideas prowadzona jest niezależnie od kampanii reklamowej z udziałem Kasi Moś.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu