Lloyds stawia na MEC

Lloyds Banking Group wybrała dom mediowy Mediaedge:cia (MEC) doobsługi swojego skonsolidowanego budżetu medialnego.

km
km
Udostępnij artykuł:

Czołowa brytyjska grupa bankowa powstała w ubiegłym roku wwyniku połączenia banków Lloyds TSB i Halifax Bank of Scotland(HBOS).

W przetargu na warty 80 milionów funtów budżet należąca do WPPGroup agencja pokonała domy mediowe ZenithOptimedia (do tej poryobsługujący w tym zakresie Lloyds TSB), Vizeum (odpowiedzialny zabudżet medialny HBOS) oraz OMD. Cały proces trwał cztery miesiące,a w ostatecznej rozgrywce MEC pokonał ZenithOptimedia.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela