Lodowa megaimpreza promuje Lecha (wideo)

Trwa promocja piwa Lech Premium oparta na motywie ciężarówki z lodową megaimprezą. Akcję wspiera kampania reklamowa przygotowana przez agencje Grandes Kochonos, Artegence i Afekt oraz dom mediowy Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach prowadzonej od początku maja promocji piwa Lech Premium internauci mogą w serwisie tej marki deklarować, że chcą, aby do ich miasta przyjechała ciężarówka, w której zorganizowana zostanie lodowa megaimprezą. W miejscowości, z której zostanie wysłane najwięcej głosów, na koniec akcji zostanie zorganizowany taki event. Promocja ma podkreślać orzeźwienie jako główny atrybut piwa Lech Premium.

Akcji – zaplanowanej do połowy lipca – towarzyszy kampania reklamowa obejmująca telewizję (różne wersje spotów w największych kanałach ogólnopolskich), internet, outdoor oraz BTL. Za kreację i realizację kampanii telewizyjnej odpowiada agencja Grandes Kochonos, działania interaktywne prowadzi agencja Artegence, działania BTL – agencja Afekt, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.  

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"