Autorka przesłanej do Komisji Etyki Reklamy skargi na billboardy jogurtów Loveyo oceniła, że grafiki pokazujące kobietę z uśmiechem grożącą palcem i przypisany do niej „dymek” ze stwierdzeniem „Lodzika nie będzie!” są niesmaczne i nawiązują w bezpośredni sposób do czynności seksualnych.
„W sytuacji, w której na zdjęciu jest kobieta, odbieram reklamę jako uprzedmiotawiającą” - podkreśliła konsumentka, zwracając uwagę, że w podobnej konwencji, opartej na podtekstach o charakterze seksualnym, jest oparta komunikacja na facebookowym fanpage’u marki Loveyo.

Firma Nowak&Wójcik Trade, do której należy marka Loveyo, nie odpowiedziała na te zarzuty. Natomiast Komisja Etyki Reklamy orzekła, że billboardy z wizerunkiem kobiety i hasłem „Lodzika nie będzie!” przekraczają normy etyczne, dobre obyczaje i poczucie odpowiedzialności społecznej. Komisja Etyki Reklamy zwróciła uwagę, że w kontekście i znaczeniu słodyczy prawidłową formą językową jest rzeczownik „lody” - w liczbie mnogiej.











