„Loft Life” reklamuje mieszkania Woronicza Qbik

Rozpoczęła się kampania reklamowa warszawskich apartamentowców Woronicza Qbik. Akcję pod hasłem „Loft Life” przygotowały agencje Pompidou i Hypermedia oraz dom mediowy MPG.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania reklamowa Woronicza Qbik podkreśla, że w ramach tej inwestycji – realizowanej w warszawskiej dzielnicy Mokotów – będą dostępne mieszkania typu soft loft. Akcja pod hasłem „Loft Life” pokazuje, że mieszkanie w takich apartamentach oznacza nowy styl życia. Przekazy – mające charakter emocjonalny – są skierowane do planujących zakup mieszkania osób, które cenią sobie nieszablonowe rozwiązania aranżacyjne.

grafika

Akcja jest prowadzona w Warszawie, obejmując internet (m.in. gazeta.pl, onet.pl, bankier.pl, przekroj.pl, tvncnbs.pl), prasę (m.in. „Newsweek”, „Polityka”, „Forbes”, „Twój Styl”, „Men’s Heath”), radio (PIN, Roxy, RMF Classic) oraz outdoor (nośniki klasy premium). Kreację kampanii – zaplanowanej do końca roku – przygotowała agencja Pompidou, za zakup mediów offline odpowiada dom mediowy MPG, a działania w sieci prowadzi agencja interaktywna Hypermedia (sieć Isobar).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów