Logitech z nowym logo w wielu wersjach stawia na design

Produkująca sprzęt komputerowy firma Logitech ogłosiła zmianę swojej identyfikacji wizualnej obejmującą m.in. nowe logo w kilku wariantach. Ma to odzwierciedlać szersze portfolio produktów koncernu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Logitech z nowym logo w wielu wersjach stawia na design

W nowym logo Logitechu nazwa firmy jest zapisana inaczej niż w poprzednim, z charakterystyczną pisownią litery „g”. Ponadto znak funkcjonuje w różnych wersjach kolorystycznych, a także w skróconej postaci Logi, która ma pojawić się w najbliższym czasie na wybranych produktach firmy.

grafika

Celami rebrandingu jest podkreślenie szerszej oferty produktowej Logitechu oraz większego nacisku położonego na design. - Wymyśliliśmy Logitech na nowo, tworząc produkty, które łączą zaawansowaną technologię i ciekawe wzornictwo - opisuje Izabela Sulima, regional marketing manager firmy w Europie Środkowo-Wschodniej. - Nasze podejście do projektowania wychodzi poza tradycyjne granice: dla nas desing to połączenie zaawansowanej technologii ze strategią biznesową i opiniami klientów. Produkty Logitech przeszły już długą drogę, a teraz nadszedł czas, aby zmieniła się również marka - dodaje.

Przy opracowaniu nowej identyfikacji wizualnej Logitech współpracował z agencją Design Studios.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele