W ramach podpisanej bezterminowo umowy z Unilever Niemcy firma Lorenz Snack-World zajmie się dystrybucją i promocją w Polsce przekąsek mięsnych BiFi – suchych kiełbasek pakowanych w oddzielne opakowania. Produkty tej marki pojawią się w sprzedaży w naszym kraju na początku 2010 roku. Ich wsparcie merketingowe obejmie działania ATL, materiały POS i akcje promocyjne w miejscach sprzedaży.
Lorenz Snack–World planuje, że w Polsce będzie sprzedawane 5 mln opakowań przekąsek BiFi rocznie. Grupą docelową produktu są mężczyźni w wieku 20–40 lat. BiFi będą dostępne w Polsce w czterech wariantach smakowych: Original, Hot Pepperoni (bardziej pikantne), Roll (kiełbaska zawinięta w ciasto) i Carazza (przekąska w formie mini pizzy). Sugerowane ceny poszczególnych produktów będą wynosić od 2,99 zł do 4,59 zł.












