LOT stawia na internet

Polskie Linie Lotnicze LOT szykują istotne zmiany w swoim marketingu.

Media&Marketing Polska - kk
Media&Marketing Polska - kk
Udostępnij artykuł:

- Mniej niż dotychczas będziemy wydawać na telewizję, natomiast zdecydowanie mocniej będziemy obecni w internecie, który jako kanał sprzedaży jest dla nas bardzo, bardzo ważny - deklaruje dla "Media&Marketing Polska"Dorota Haller, dyrektor biura marketingu i produktu PLL LOT.

Trzy tygodnie temu LOT rozstrzygnął przetargi i do współpracy w zakresie zakupu mediów wybrał Universal McCann, w miejsce dotychczasowego domu mediowego Zenithmedia, zaś jako agencję kreatywną wybrał McCann Erickson (przejęła biznes od Gruppy66 Ogilvy).

 Przewoźnik rezygnuje z wykorzystywanej przez kilka ostatnich lat komunikacji z bohaterami w postaci animowanych ptaków i szykuje nową odsłonę.

Media&Marketing Polska - kk
Autor artykułu:
Media&Marketing Polska - kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"