LOT wprowadza duże zmiany - opłata za jedzenie, kawa Starbucks, Taxi&Fly i wersja mobilna

Od sierpnia w samolotach LOT-u trzeba będzie płacić za jedzenie. LOT wprowadzi także dodatkowe serwisy takie jak Taxi&Fly, Limo Service, Meet and Greet, oraz Pre-order i Duty Free. Już wkrótce pojawi się wersja mobilna strony lot.com oraz aplikacje na Androida i iOS. Od 10 sierpnia loty długodystansowe będą wykonywane wyłącznie przez Dreamlinery.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

LOT zwiększa ofertę posiłków i przekąsek w pokładowym menu. Od 1 sierpnia na rejsach do 120 minut w menu „LOT Gourmet” na pasażerów czekają sałatka z makaronem i kurczakiem oraz sałatka grecka, a na rejsach powyżej 120 minut pizza wegetariańska i wrap z kurczakiem. Na rejsach do 90 minut do wyboru będą kanapka z wędliną lub serem i przekąski (batony i inne słodycze oraz chipsy). Na wszystkich rejsach dostępne będą również alkohole oraz napoje bezalkoholowe. Bezpłatnie w klasie ekonomicznej na rejsach krajowych i europejskich LOT zapewni pasażerom wodę mineralną oraz słodką przekąskę.

Od jutra LOT rozpoczyna również współpracę z firmą Starbucks. Na trasach krajowych oraz europejskich w ramach oferty „LOT Gourmet”, oprócz kawy Starbucks oraz herbaty Dilmah Ceylon Gold, podróżni będą mieli do wyboru podane przez Starbucks specjalnie skomponowane dietetyczne owsianki o smaku jabłka i cynamonu lub czekolady i pomarańczy.

Pojawią się także opłaty za jedzenie - cena kanapek to 10 zł, sałatek i wrapów 12 zł. Kawa Starbucks kosztuje 8 zł, piwo 5 zł a wino 10 zł.

Posiłki i napoje bezalkoholowe w klasie ekonomicznej i klasie biznes na rejsach długodystansowych LOT-u pozostają bezpłatne.

Oprócz nowego serwisu pokładowego, PLL LOT wprowadzają kilka nowych usług dla pasażerów.

Taxi&Fly i Limo Service - ta usługa pozwala podczas zakupu biletu na stronie internetowej lot.com lub za pośrednictwem całodobowego Call Center zarezerwować transport z domu na lotnisko i z powrotem po powrocie do Warszawy. Dla osób ceniących luksus firma zaoferuje możliwość dowiezienia limuzyną do samolotu.

Kolejna propozycja LOT-u to Meet&Greet, czyli dedykowana asysta na Lotnisku Chopina. Usługa jest skierowana do wszystkich pasażerów, którzy chcą uniknąć stresu podczas wizyty na lotnisku. Pracownicy firmy powitają pasażerów przy wejściu na teren portu i ułatwią wszelkie procedury przed odlotem - od odprawy bagażu po boarding.

Od września br. LOT uruchomi również usługę PlusGrade. Dzięki niej podczas rezerwacji biletu pasażer może licytować przeniesienie z klasy ekonomicznej do klasy Premium lub Biznes.

Od sierpnia pojawić się ma także dostęp do mobilnej wersji platformy rezerwacyjnej lot.com i do aplikacji na telefony i tablety (Android i iOS), od września bilety będą dostępne przez tablety i telefony.

- Słuchamy naszych pasażerów i wprowadzamy zmiany, których naprawdę oczekują - mówi Sebastian Mikosz, prezes zarządu PLL LOT S.A. Chciałbym, aby LOT był postrzegany jako linia przyjazna, nowoczesna i otwarta, dlatego zaoferujemy wiele usług dodatkowych. Dzięki nim podróż będzie jeszcze łatwiejsza i przyjemniejsza - dodał Sebastian Mikosz.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"