Unique One przygotowała loterię „Cafeloteria. Zasmakuj w nagrodach z Nescafé"

Pod hasłem „Cafeloteria. Zasmakuj w nagrodach z Nescafé” rozpoczęła się loteria promocyjna marki Nescafé (Nestlé Polska). Za realizację odpowiada agencja Unique One, która zdobyła zlecenie w przetargu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Unique One przygotowała loterię „Cafeloteria. Zasmakuj w nagrodach z Nescafé"

Loterią objęte są produkty wydawane w kubku, który zawiera  informację o loterii oraz posiada nadrukowany unikalny kod alfanumeryczny na zewnętrznej ściance bocznej. Produkty te można kupić w maszynach (automatach) vendingowych Nescafé.

Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo kupić dowolny produkt promocyjny w maszynie vendingowej marki  Nescafé (automaty opatrzone są naklejką z informacją o obsłudze przez Autoryzowanego Operatora Vendingowego Nestlé Professional) i zachować oryginalne opakowanie (kubek z kodem), a następnie dokonać prawidłowego zgłoszenia na Cafeloteria.pl.

Przyjmowanie zgłoszeń trwa do 30 listopada. Zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał bon o wartości 30 zł w portalu pyszne.pl (1000 bonów). Do rozlosowania są również nagrody tygodniowe: Ekspres Nescafé Dolce Gusto  Infinissima, Smartphone Samsung GalaxyS9.

Dodatkowo na koniec każdego miesiąca zostanie wylosowana nagroda główna: w październiku będzie to Vespa Sprint, a w listopadzie samochód Fiat 500.

Loteria będzie komunikowana na opakowaniach produktów, materiałach POS na maszynach, w social media oraz poprzez kampanię online.

Agencja Unique One jest odpowiedzialna za opracowanie mechanizmu, przygotowanie kreacji oraz obsługę loterii.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji