Toyota Yaris Cross nagrodą w loterii Goodyear

Firma oponiarska Goodyear ruszyła z loterią, w której premiuje zakup opon zimowych lub całorocznych. Nagrodą główną jest samochód Toyota Yaris Cross. Akcję wesprze kampania digitalowa.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Toyota Yaris Cross nagrodą w loterii Goodyear

Okres sprzedaży promocyjnej i przyjmowania zgłoszeń potrwa do 31 grudnia br.

By wziąć udział w loterii wystarczy kupić komplet opon całorocznych lub zimowych marki Goodyear i zarejestrować zakup na stronie loteriagoodyear.pl – zachowując dowód zakupu.

Po rejestracji uczestnik od razu dowiaduje się czy wygrał jeden z 300 mobilnych ekspresów do kawy marki Wacaco Nanopresso lub figurkę modelu sterowca Goodyear Blimp.

Niezależnie od wyniku pierwszego losowania, każde zgłoszenie weźmie też udział w grze o nagrodę tygodniową, którą jest karta przedpłacona o wartości 5000 zł oraz udział w losowaniu finałowym, w którym do wygrania jest Toyota Yaris Cross.

- Nasza zimowa loteria to ukłon w stronę kierowców. Chcemy, aby wiedzieli, że wybierając opony Goodyear stają się częścią większej rodziny. Rodziny, która się wspiera. Dlatego jako nagrodę główną ufundowaliśmy najnowszą Toyotę Yaris Cross. To auto stworzone na zróżnicowane warunki drogowe, podobnie jak nasze ogumienie. Goodyear jest też dostawą opon na pierwsze wyposażenie nowego SUV-a Toyoty, który zjeżdża z linii produkcyjnej zaopatrzony w model letni Goodyear EfficientGrip Performance 2 – powiedziała Marta Kosyra, consumer brand marketing manager EEN w Goodyear Polska.

Loteria dotyczy opon zimowych i całorocznych marki Goodyear do samochodów osobowych, typu 4x4 lub dostawczych. Nie ma znaczenie miejsce ich zakupu - honorowane są modele nabyte w serwisie, sklepie czy online. Akcja będzie wspierana przez ogólnopolską kampanię na kanałach digitalowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą