Loteria promocyjna "Curly & Peppies""

Curly & Peppies. Mówisz>> Masz. Wybierasz o co grasz...

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kilkaset nagród rzeczowych - wieże Hi-Fi, bumboxy, odtwarzacze CD lub gotówkę można zdobyć w ogólnopolskiej loterii promocyjnej "Curly & Peppies Mówisz >> Masz. Wybierasz o co grasz", która rozpoczęła się 13 czerwca. Akcję dla The Lorenz Bahlsen Snack-World przygotowała agencja TEQUILAPolska. Loteria potrwa aż do końca września.

Akcja skierowana jest do młodzieży w wieku 15 - 25 lat. W opakowaniach chrupek Curly i Peppies znajdują się wrzutki z informacją na temat promocji wraz z kodem alfanumerycznym. Zadaniem uczestnika jest przesłanie kodu sms'em na wskazany numer. Codziennie przez 110 dni w losowaniach wyłanianych będzie 6 zwycięzców, którzy sami decydują o tym jaką nagrodę otrzymają: odtwarzacz CD lub 150 zł., bumbox lub 250 zł., wieżę Hi-Fi lub 700 zł.. Z możliwością wyboru nagród związany jest tytuł akcji "Curly & Peppies Mówisz >> Masz. Wybierasz o co grasz".

Celem akcji jest zwiększenie rotacji pełnego asortymentu Curly i Peppies w punktach sprzedaży, wzrost świadomości tych marek wśród klientów oraz informowanie o atrybutach produktu. Na potrzeby akcji agencja przygotowała liczne materiały POS: plakaty, headery na stojaki, owijki paletowe, wrzutki oraz naklejki na opakowania promocyjne. Za kreację oraz mechanizm akcji odpowiada agencja TEQUILAPolska natomiast obsługą sms'ową zajęła się agencja Mobi JOY!.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"