„Sięgnij po 100 tysięcy złotych” - ruszyła kampania promująca loterię Eurocash

Eurocash, polski dystrybutor produktów FMCG, przygotował loterię „Sięgnij po 100 tysięcy złotych”. Za stworzenie materiałów promujących akcję odpowiada Grey Shopper (Grey Group Poland).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Sięgnij po 100 tysięcy złotych” - ruszyła kampania promująca loterię Eurocash

Loteria „Sięgnij po 100 tysięcy złotych” potrwa do 2 sierpnia w sklepach Groszek, Euro i Gama, należących do grupy Eurocash Dystrybucja.

Do zdobycia jest ponad 18 tys. nagród o łącznej wartości około 1,5 mln złotych. Za każde wydane w sklepach 20 złotych klient otrzymuje zdrapkę, gdzie pod częścią z nich znajduje się kod promocyjny biorący udział w losowaniu nagród.

Kampania komunikacyjna promocji obejmuje m.in. materiały POS (wobbler, plakat, lama, cenówki na półkę i do gazetki) oraz banery w internecie.

Za ich przygotowanie odpowiada Grey Shopper (Grey Group Poland).

 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu