Akcja obejmuje sklepy własne Auchan (z wyłączeniem sklepów franczyzowych oraz Easy Auchan). Działania realizowane są w ramach kampanii o charakterze 360°, obejmującej m.in. działania telewizyjne, digitalowe oraz materiały POS w sklepach.
Po dokonaniu zakupów na kwotę co najmniej 50 zł, klient otrzymuje paragon lub fakturę z indywidualnym kodem. Następnie, wchodząc na stronę loteria.auchan.pl, wpisuje kod w formularzu i poznaje wynik gry. System instant-win pozwala sprawdzić, czy los przyniósł jedną z nagród natychmiastowych lub szansę na jedną z nagród tygodnia – samochód Toyota.

Wśród nagród natychmiastowych znajdują się m.in. sprzęty AGD i RTV, produkty spożywcze premium (tj. torciki Wedla, miody, śliwki w czekoladzie, kawy i herbaty), a także bony zakupowe o różnych nominałach. Osoby, które zdobędą mniejsze nagrody rzeczowe lub bony, otrzymują kod rabatowy przesyłany e-mailem, który umożliwia odebranie nagrody w sklepie lub wykorzystanie rabatu podczas kolejnych zakupów.
Raz w tygodniu odbywa się losowanie nagrody głównej – samochodu Toyota (łącznie cztery egzemplarze).
– W Auchan chcemy, by codzienne zakupy były nie tylko wygodne i dostępne, ale także pełne pozytywnych emocji. Szczęściobranie w Auchan to sposób, by podziękować naszym klientom za ich zaufanie i obecność. Chcemy, aby zarówno rodziny, jak i młodsi konsumenci znaleźli w tej akcji coś dla siebie – od drobnych upominków po wyjątkowe nagrody – powiedziała Hanna Bernatowicz, dyrektor komunikacji Auchan Polska.











