Loteria "Szczęściobranie" w Auchan

Od 23 października do 19 listopada 2025 r. klienci sklepów Auchan i sklepu internetowego zakupy.auchan.pl mogą wziąć udział w loterii "Szczęściobranie" w Auchan, w której do wygrania są nagrody: samochody Toyota, roczne zakupy czy vouchery turystyczne.

Rafał Badowski
Rafał Badowski
Udostępnij artykuł:
Loteria "Szczęściobranie" w Auchan
Loteria w Auchan od 23 października.

Akcja obejmuje sklepy własne Auchan (z wyłączeniem sklepów franczyzowych oraz Easy Auchan). Działania realizowane są w ramach kampanii o charakterze 360°, obejmującej m.in. działania telewizyjne, digitalowe oraz materiały POS w sklepach.

Po dokonaniu zakupów na kwotę co najmniej 50 zł, klient otrzymuje paragon lub fakturę z indywidualnym kodem. Następnie, wchodząc na stronę loteria.auchan.pl, wpisuje kod w formularzu i poznaje wynik gry. System instant-win pozwala sprawdzić, czy los przyniósł jedną z nagród natychmiastowych lub szansę na jedną z nagród tygodnia – samochód Toyota.

Wśród nagród natychmiastowych znajdują się m.in. sprzęty AGD i RTV, produkty spożywcze premium (tj. torciki Wedla, miody, śliwki w czekoladzie, kawy i herbaty), a także bony zakupowe o różnych nominałach. Osoby, które zdobędą mniejsze nagrody rzeczowe lub bony, otrzymują kod rabatowy przesyłany e-mailem, który umożliwia odebranie nagrody w sklepie lub wykorzystanie rabatu podczas kolejnych zakupów.

Raz w tygodniu odbywa się losowanie nagrody głównej – samochodu Toyota (łącznie cztery egzemplarze).

– W Auchan chcemy, by codzienne zakupy były nie tylko wygodne i dostępne, ale także pełne pozytywnych emocji. Szczęściobranie w Auchan to sposób, by podziękować naszym klientom za ich zaufanie i obecność. Chcemy, aby zarówno rodziny, jak i młodsi konsumenci znaleźli w tej akcji coś dla siebie – od drobnych upominków po wyjątkowe nagrody – powiedziała Hanna Bernatowicz, dyrektor komunikacji Auchan Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz polityczny przechodzi z "Super Expressu" do Kanału Zero

Dziennikarz polityczny przechodzi z "Super Expressu" do Kanału Zero

Ferrero Rocher na dłużej z Artegence

Ferrero Rocher na dłużej z Artegence

Grześki wystartowały z zimową kampanią

Grześki wystartowały z zimową kampanią

Nowy właściciel ma już Brand24 prawie w całości. Wyłożył ponad 20 mln zł

Nowy właściciel ma już Brand24 prawie w całości. Wyłożył ponad 20 mln zł

Tylu dziennikarzy zginęło w 2025 roku. Ponad pół tysiąca w więzieniach

Tylu dziennikarzy zginęło w 2025 roku. Ponad pół tysiąca w więzieniach

Kolejne ekspertki odchodzą ze "Ślubu od pierwszego wejrzenia". "Trzeba wiedzieć, kiedy ze sceny zejść"

Kolejne ekspertki odchodzą ze "Ślubu od pierwszego wejrzenia". "Trzeba wiedzieć, kiedy ze sceny zejść"