Lotos szuka w przetargu agencji reklamowej

Grupa Lotos rozpoczęła przetarg na swoją obsługę strategiczno-kreatywną. Zaprosiła do niego sześć agencji.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja wybrana w rozpoczętym właśnie przetargu będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę strategiczno-kreatywną marki Lotos. - Pod koniec ub.r. zarząd Grupy Lotos przyjął strategię tej marki, wynikającą ze strategii biznesowej, na lata 2012-2015. Ten okres będzie dla Lotosu czasem próby stworzenia silnych relacji z konsumentami - Anna Goliszewska, dyrektor biura zarządzania marką Grupy Lotos.

Firma nie informuje, które konkretnie agencje zaprosiła do przetargu ani czy jest wśród nich Adwertajzing, która ostatnio obsługiwała reklamowo Lotos. Na oferty od zaproszonych agencji Grupa Lotos czeka do 6 grudnia, a z wybraną spośród nich chce współpracować od początku pierwszego kwartału 2013 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą