Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanychdla Wirtualnemedia.pl, udział w rynku Polsatu w czasie losowaniawyniósł 36,76 proc. Stację oglądało prawie cztery razy więcejwidzów niż każdy z konkurencyjnych kanałów, bowiem stacje TVP 2,TVN i TVP 1 w czasie losowania zgromadziły po ponad 1 mln osóbkażda.
Mimo takiej przewagi nad konkurencją, wtorkowe losowanie znalazłosię dopiero na 11. miejscu wśród wszystkich losowań Lotto, któreodbyły się w ciągu ostatnich ponad dwóch i pół roku. Najwięcejwidzów miało to z 5 lipca 2006 roku - obejrzało je 5,44 mlnosób.
Wtorkowe losowanie Dużego Lotka przyciągnęło przed telewizorygłównie kobiety, widzów powyżej 35. roku życia, mieszkańców małychi średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym iśrednim.












