W ramach swoich działań, LoveBrands Medical zajmie się strategicznym wsparciem dla marki La Roche-Posay, w zakresie współpracy ze środowiskiem eksperckim i naukowym. Prowadzić będzie komunikację dla poszczególnych gam produktowych oraz działania z zakresu medycznego PR.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lovebrands-group-wygrala-przetarg-cerave ##
Agencja będzie także odpowiadać za tworzenie materiałów eksperckich opartych na badaniach naukowych (Evidence-Based Medicine) i będzie promować je wykorzystując do tego nowoczesne narzędzia oparte na idei inbound marketingu.
- Poziom dotychczasowej współpracy z LoveBrands Medical sprawił, że chętnie przekazujemy na ręce agencji nowe projekty i poszerzamy zakres wspólnych działań. Doceniamy zespół za merytorykę, znajomość branży medycznej i wszystkich związanych z nią uwarunkowań, ale także ogromne zaangażowanie i pasję, którą cechują się podczas pracy nad wspólnymi projektami” – mówi Olga Stachowicz, brand engagement leader Poland & Baltic HUB.












