Gedeon Richter jest organizatorem projektu „Recepta na sukces”. W ramach jego ósmej edycji LoveBrands Medical przygotowała koncepcję komunikacyjną opartą na haśle „Ścieżki Kariery Farmaceuty”.
Tematem przewodnim tej edycji jest kariera zawodowa studentów farmacji jako zawodu przyszłości. Założeniem kampanii jest wspieranie przyszłych farmaceutów w rozwoju i wyborze nieoczywistych ścieżek kariery zawodowej. To odpowiedź na potrzeby rynku pracy i zmieniające się potrzeby społeczeństwa.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krzysztof-holowczyc-zacheca-kobiety-do-regularnych-badan ##
W ramach nawiązanej współpracy agencja odpowiada za całościową realizację kampanii, w tym organizację warsztatów dla przyszłych farmaceutów, prowadzenie badań, działania media relations, a także content oraz influencer marketing.

Realizacją zadań na rzecz klienta kierują Marta Domańska - dyrektor LoveBrands Medical, Mateusz Konwerski - communications consultant i Martyna Gnilańska - junior communications consultant.











