LoveBrands Relations prowadzi kampanię "Stomia. Symbol zwycięstwa"

Agencja LoveBrands Relations prowadzi kampanię edukacyjną "Stomia. Symbol zwycięstwa" na zlecenie fundacji Stomalife. Organizacja prowadzi działania na rzecz poprawy jakości życia osób z wyłonioną stomią.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
LoveBrands Relations prowadzi kampanię "Stomia. Symbol zwycięstwa"

Zespół LoveBrands Relations odpowiada za kompleksową obsługę projektu, w tym media relations i wydarzenia specjalne.

Ze strony LB Relations projekt realizuje zespół w składzie: Monika Wincenciak-Ziemba (senior communications expert), Zuzanna Bieńko (communications consultant) oraz Urszula Tygielska (junior communications consultant).

- Przed nami kolejna odsłona kampanii. Jak pokazują nasze poprzednie badania, ponad 75 proc. stomików w jakimś stopniu wycofuje się z życia społecznego z obawy przed reakcją otoczenia. Agencja LoveBrands Relations przygotowała pomysł kampanii, która ma wesprzeć Fundację w realizacji jej najważniejszego celu, czyli poprawy komfortu życia ze stomią - komentuje Magda Piegat, wiceprezes fundacji Stomalife.

Strony nie zdradzają szczegółów podpisanej umowy.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa