W trwającej od początku lutego promocji „Łowcy Bramek 2012” należy zbierać punkty z opakowań produktów marki Kinder, Duplo i Nutella oraz zgłaszać je poprzez serwis internetowy lowcybramek.pl lub drogą pocztową. Za punkty dostaje się gadżety (czapka, plecak, piłka, rękawice bramkarskie lub bramka treningowa) podpisane przez Jerzego Dudka. Jednocześnie każde 40 punktów to los w loterii, w której można wygrać m.in. spotkanie i wspólny trening z Jerzym Dudkiem oraz zaproszenie na stadion PGE Arena Gdańsk.
Promocję - zaplanowaną do końca maja - wspierają działania reklamowe w telewizji (kanały z oferty TVP, Polsatu, TVN i Atmediów), internecie (gra i filmiki treningowe na stronie lowcybramek.pl) oraz sklepach (materiały POS). Kreację kampanii - podobnie jak koncepcję całej promocji - przygotowała agencja reklamowa Communication Unlimited, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.












