Aktywności o charakterze office samplingu i animacji odbywają się w 30 największych i najbardziej prestiżowych kompleksach biurowych i trwać będą ok. 3 tygodni.Jest to już drugi cykl office samplingu dla tej marki. Pierwszy etap zrealizowany został w czerwcu b.r., a jego wyniki wpłynęły na decyzję o powtórzeniu aktywności.
Działania są kontynuacją ekskluzywnej kampanii rozpoczętej w kwietniu w salonach W.Kruk oraz Deni Cler, zrealizowanej także przez Lowe Activation. Działania z zakresu marketing services powierzone agencji Lowe Activation obejmują strategię, kreację, realizację i produkcję a także rekomendację i prowadzenie rozmów z partnerami akcji.
Nestle Noir to gorzkie czekolady produkowane z najwyższej jakości ziaren kakao w 6 wariantach smakowych (Intense, Wiśniowa, Karmelowa, Grejpfrutowa, Eclat, Fondant), które wyróżniają się ekskluzywnym wzornictwem opakowań. Wytwarzane są w ojczyźnie czekolady - Szwajcarii.












