OS3 odpowiada za obsługę marki Loyd w internecie

Agencja OS3 wygrała przetarg firmy Mokate na obsługę działań digitalowych marki herbat Loyd. Firmy rozpoczęły współpracę w październiku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
OS3 odpowiada za obsługę marki Loyd w internecie

Ogłoszone przez Mokate postępowanie miało na celu wyłonienie partnera, który zajmie się komunikacją digitalową, ze szczególnym uwzględnieniem social media.

- Agencja stworzyła spójną strategię komunikacyjną i wizję obecności marki Loyd w środowisku digitalowym, w tym social mediach - zarówno na poziomie contentu jak i wizerunku - argumentuje wybór Kamil Galas z Mokate.

Za content, stronę wizualną oraz koordynację tych działań będzie odpowiadał dedykowany zespół OS3.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"