LPP kluczowym najemcą w Atrium Felicity

Atrium European Real Estate Limited podpisało umowy z LPP SA i LPP Tex SA. Na mocy umów w Klienci, powstającej Galerii Atrium Felicity w Lublinie, będą mogli zrobić zakupy w salonach: Reserved, Mohito, CROPP, House i home&you.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Umowa obejmuje lokale o łącznej wielkości 2883 m.kw. w nowym centrum handlowym, którego całkowita powierzchnia wyniesie 74.000 m.kw. Wszystkie lokale będą znajdowały się na parterze. Umowy będą obowiązywać od 2013 r. – od dnia otwarcia centrum. Ze strony Atrium umowy podpisało Centrum Handlowe Felin Sp. z o.o. Spółka zależna od Atrium Polska.

Komentując podpisanie umów, Katarzyna Cyz, dyrektor generalna Atrium Polska powiedziała: „To już kolejna umowa z przyszłymi najemcami Atrium Felicity, a myślę, że wkrótce będziemy mogli poinformować o kolejnych. Widać, że nasz najnowszy projekt przyciąga wysokiej jakości najemców”.

Centrum Handlowe Atrium Felicity, zostanie otwarte w 2013 r. Powstanie we wschodniej części Lublina, u zbiegu ulic Wincentego Witosa i Grygowej. Jest budowane na obszarze 17 hektarów i zajmie blisko 74 000 m2. Po zakończeniu budowy, która jest pierwszą dużą inwestycją Atrium od kryzysu gospodarczego z 2008 r., CH Felicity zaoferuje klientom około 150 nowoczesnych sklepów, kino oraz market budowlany. Wśród najemców znajdą się m.in. Auchan, Intersport, Cubus, Reserved, Mohito, CROPP i House.

RESERVED to marka odzieżowa, której kolekcje dla kobiet, mężczyzn i dzieci dostępne są w 10 europejskich krajach.

Marka MOHITO jest dynamicznie rozwijającą się siecią butików odzieżowych dedykowanych dla młodych kobiet w dużych aglomeracjach Europy Środkowej. Obecnie sieć odważnie zaprojektowanych sklepów liczy w Polsce ponad 57 lokalizacji.

CROPP to marka odzieżowa dla prawdziwych indywidualistów, którzy poprzez strój chcą wyrazić swoje poglądy i zamanifestować niezależność.

HOUSEto marka kierowana do szerokiego grona młodych osób, ceniących sobie relacje z grupą oraz przyjemne sposoby spędzania czasu. To oferta także dla tych, dla których muzyka jest źródłem inspiracji i niezbywalnym elementem życia. Obecnie pod marką HOUSE działa 180 salonów krajowych i 110 w krajach europejskich.

W salonach home&you znajduje się szeroki wybór akcesoriów i tkanin do dekoracji domów. Dzięki artykułom zakupionym w home&you Klienci będą mogli stworzyć domową przestrzeń, pełną emocji, odzwierciedlającą ich osobowości.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji