„Jesteśmy stąd!” w regionalnej kampanii paluszków Lubella

Na outdoorze ruszyła nowa kampania paluszków marki Lubella (Grupa Maspex). Akcję przygotowała agencja Youngers.

km
km
Udostępnij artykuł:
„Jesteśmy stąd!” w regionalnej kampanii paluszków Lubella

Kampania outdoorowa paluszków Lubella ma - zarówno zasięgowo, jak i tematycznie - charakter regionalny. W ramach akcji podkreślono, że marka pochodzi z Lublina.

Kampania obejmuje 16 billboardów w przestrzeni miasta oraz 100 ramek z komunikacją w autobusach miejskich. Komunikacja prezentuje klasyczną przekąskę z oferty Lubelli - paluszki z solą.

Lubella w swojej kampanii przygotowała również działania kierowane do studentów, jako kluczowej grupy docelowej kategorii paluszków. W listopadzie w 20 akademikach w Lublinie zostanie przeprowadzona akcja samplingowa, w ramach której Lubella rozda studentom 6 tys. paczek paluszków.

Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Youngers.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji