Lubella współpracuje z polskimi rolnikami (wideo)

Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej "Najlepsze ze zboża" marki Lubella (Maspex). Działania przygotowały GPD Agency i Starcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lubella współpracuje z polskimi rolnikami (wideo)

Nowy spot "Najlepsze ze zboża" opowiada o współpracy marki z polskimi rolnikami, "którzy zapewniają najwyższą jakość zboża". Ziarna wykorzystywane są do produkcji mąki, z której potem powstają na przykład makarony Lubelli.

Spot trafił do emisji w telewizji. Działania uzupełnia kampania w internecie i serwisach VoD.

Kreację przygotowała GPD Agency, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą