Nowość od Lubelli promowana kampanią

Maspex wprowadził do oferty marki Lubella nowy produkt - Lubellę di Riso. Jej rynkowy debiut wspiera kampanią z udziałem m.in. influencerów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nowość od Lubelli promowana kampanią

Lubella di Riso to kompozycja owoców z całymi ziarnami ryżu. Dostępna jest w 3 wariantach smakowych: truskawka, mango i wiśnia. Produkt nie zawiera cukru. Sprzedawana jest w poręcznej tubce.

Produkt promowany jest szeroką komunikacją w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, na platformach VOD, w social mediach we współpracy z influencerami oraz na Spotify.

 

Za kreację kampanii reklamowej odpowiadają agencje 2012 Agency i Piloci. Media do niej zaplanował i kupił dom mediowy Starcom (Publicis Media).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa