"Lubię to!" na Facebooku bardziej dochodowe niż wpisy na Twitterze

Według firmy Eventbrite, jedno kliknięcie w przycisk "Lubię to!" na Facebooku przynosi większy zysk niż wzmianka na Twitterze.

km
km
Udostępnij artykuł:

Eventbrite oferuje narzędzia umożliwiające tworzenie ogłoszeń o eventach w portalach społecznościowych. Przeprowadzone przez firmę badanie wykazało, że każda wiadomość na Twitterze odnosząca się do zarządzanego przez Eventbrite wydarzenia przynosiła dodatkowe 0,80 dolara ze sprzedaży biletów.

Tymczasem w przypadku gdy użytkownik Facebooka "polubił" jakiś event, wpływy ze sprzedaży blietów rosły średnio o 1,34 dolara.

Podobna analiza została przeprowadzona przez Eventbrite w październiku ubiegłego roku. Wówczas kliknięcie w przycisk "Lubię to!" na Facebooku generowało dodatkowe 2,53 dolara, w porównaniu do 43 centów z wiadomości na Twitterze.

Ostatnie badanie wykazało też, że poza większym przychodem Eventbrite odnotował na Facebooku także większą aktywność wokół swoich wydarzeń niż na stronach Twittera - użytkownicy dzielili się eventami firmy prawie cztery razy częściej na Facebooku niż na Twitterze.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"