Kampania "Lublin. Wielkie Dzieje się" będzie drugą, po majowej"Lublin. Nieziemski klimat", miesięczną kampanią billboardową wWarszawie.
Przygotowane kreacje zostaną zaprezentowane na 130 billboardachw centrum Warszawy, przy głównych skrzyżowaniach, w okolicy centrówhandlowych oraz ośrodków kultury.
- Na billboardach pokazaliśmy to symbolicznie, jako dialogpomiędzy postaciami z historycznych fresków Kaplicy Trójcy Świętejlubelskiego Zamku a uczestnikami współczesnych wydarzeńartystycznych naszego miasta - mówi Michał Krawczyk, z-ca dyrektoraKancelarii Prezydenta ds. Marketingu Miasta. -Festiwal InneBrzmienia, Rozstaje Europy, Festiwal Sąsiedzi, KonfrontacjeTeatralne, Najstarsze Pieśni Europy, Jarmark Jagielloński czy NocKultury to wydarzenia, które są przykładem bogatego i atrakcyjnegolubelskiego kalendarza imprez - dodaje.

Koszty kampanii: wynajem nośników reklamowych, druk, wyklejeniei ekspozycja - 133 830 zł netto, zdjęcia z prawami autorskimi - 15tys. zł netto, konsultacje projektów wraz z kreacją hasłareklamowego - 4 850 zł netto, przygotowanie trzech projektówbillboardów do druku - 1300 zł netto.











