"Ludwik lubi zmywać" w kampanii telewizyjnej (wideo)

W telewizji trwa kampania reklamowa płynu do mycia naczyń Ludwik. Akcja promująca jego odświeżony wizerunek przebiega pod hasłem "Ludwik lubi zmywać".

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

Spot wykorzystywany w telewizyjnej kampanii reklamowej Ludwika opowiada o grupie kucharzy z eleganckiej restauracji, którzy za wszelka cenę próbują wymigać się od zmywania, ale kiedy okazuje się, że będą mieli do dyspozycji ten płyn, zmieniają zdanie i próbują przekonać szefa, żeby to ich posłał "na zmywak". Przekaz pod hasłem "Ludwik lubi zmywać" podkreśla, że produkt ten jest dostępny jako płyn i balsam, a także w ogromnej gamie wariantów zapachowych. Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku marki i skierowanie jej do młodszych nabywców.

Prowadzona od początku stycznia akcja jest zaplanowana na kilka tygodni. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Mather Communications, produkcją spotu zajęła się firma Red Works, a media zaplanował i kupił dom mediowy Mediedge:cia.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"