“Ludzie Chudego” z dużym spadkiem widowni i wpływów z reklam

Druga seria kryminalno-komediowych “Ludzi Chudego” miała o ponad milion widzów mniej niż pierwsza i przegrała z wszystkimi głównymi konkurentami Polsatu. O ponad 7 mln zł spadły też wpływy reklamowe. Serial znika z anteny.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność drugiego sezonu produkcji, nadawanej w czwartki o 20.00, wyniosła 1,25 mln widzów, co dało Polsatowi zaledwie 8,12 proc. udziału w grupie 4+ i 10,26 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Meauserement dla Wirtualnemedia.pl. To zdecydowanie mniej niż miała pierwsza seria pokazywana jesienią ub.r. w niedziele o 20.00. Oglądało ją bowiem 2,34 mln widzów, a udział stacji wynosił odpowiednio 14,19 proc. i 18,80 proc. (poznaj szczegóły).

W czasie nadawania “Ludzi Chudego” Polsat zajmowął czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem była TVP 1, która nadawała w tym czasie “Sport”, ”Pogodę” i “Ojca Mateusza”, co dawało jej aż 26,39 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN (18,67 proc.), na podium znalazła się też TVP 2 (15,39 proc.).

Wpływy reklamowe z drugiego sezonu serialu wyniosły 12,6 mln zł. Pierwsza seria przyniosła z reklam aż 20 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Z danych telemetrycznych wynika, że “Ludzi Chudego” śledzili głównie mężczyźni, osoby w wieku 10-15 lat i ci między 30. a 59. rokiem życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

Jak informowaliśmy we wtorek, Polsat nie planuje nakręcenie trzeciego sezonu “Ludzi Chudego” (więcej na ten temat).

Widownia “Ludzi Chudego” odcinek po odcinku

Oglądalność konkurencji w czasie nadawania serialu

Profil widowni “Ludzi”

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące