Lufthansa rozpoczęła kampanię reklamową

Przewoźnik będzie promował w radiu i internecie 'najwyższej jakości produkt oraz atrakcyjne ceny'.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W poniedziałek 20 marca br. Lufthansa odsłoniła kolejny etap swojej kampanii reklamowej w Polsce. Tym razem linia będzie komunikować się z grupą docelową za pomocą radia i internetu. Głównym przesłaniem tej części kampanii Lufthansy jest wysokiej jakości produkt dostępny w bardzo atrakcyjnych cenach. Spoty radiowe będą pojawiać się w ogólnopolskich i warszawskich stacjach radiowych.

„Tym razem koncentrujemy się na komunikowaniu ceny. Polski rynek już wie, że wspólnie z naszymi partnerami z sojuszu Star Alliance, Lufthansa oferuje bardzo szeroką sieć połączeń z miastami w całym świecie. To sprawia, że w sposób naturalny jesteśmy atrakcyjnym partnerem dla osób z napiętym terminarzem, dla których elastyczność i wygoda stanowią ważny aspekt. Z tego względu czasami możemy być postrzegani jako linia obsługująca głownie pasażerów biznesowych. Jest to oczywiście prawda i zgodnie z tradycjami naszej firmy będziemy kontynuować rozwój wysokiej jakości produktu, jednak Lufthansa myśli również o pasażerach z małym budżetem i proponuje coraz więcej super atrakcyjnych taryf w klasie turystycznej. Naturalnie chcemy to komunikować” – powiedziała Joanna Smolarska, Marketing Manager Lufthansy.

Reklamy Lufthansy będą nadawane do końca kwietnia br. w najpopularniejszych stacjach radiowych, takich jak Radio ZET, RMF FM, Trójka i Radio PIN. Bannery pojawią się na przykład na stronach portalu Wirtualna Polska.

Kreacją kreatywną reklamy Lufthansy zajęła się agencja McCann Erickson, natomiast za zakup mediów odpowiedzialny był Mindshare.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela