Zadaniem Karwackiego będzie nadzór oraz realizacja działań związanych ze sprzedażą projektów mediowych spółek, a także akcji specjalnych łączących w sobie kompetencje wszystkich marek. Karwacki podlegać będzie bezpośrednio pod prezesa 4Fun oraz naekranie.pl Mateusza Góreckiego.
- Staramy się nieustannie rozwijać ofertę naszych marek. Kooperacja 4Fun oraz naekranie.pl pozwala nam na tworzenie szerszych zasięgowo działań dla naszych klientów. Unikalne doświadczenie Łukasza Karwackiego w łączeniu obszarów TV, online, eventów oraz akcji specjalnych pozwoli nam wkroczyć w nowe obszary działań - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Mateusz Górecki, prezes 4Fun oraz naekranie.pl.
Łukasz Karwacki przez ostatnie trzy lata odpowiadał za komercjalizację projektu Park of Poland, czyli zadaszonego parku Suntago.

Z branżą mediów i rynkiem reklamy jest związany od 15 lat. Wcześniej pracował m.in. w Dentsu Aegis Network, gdzie odpowiadał za tworzenie strategii negocjacji dla portfolio grupy oraz nadzór nad realizacją kontraktów dla klientów w obszarze TV i online; W TVN Media jako szef zespołu sprzedaży Premium TV prowadził z zespołem aktywną sprzedaż wszystkich produktów TV i online oferowanych przez TVN Media.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/4fun-media-zarzad-aneta-parafiniuk-tomasz-misiak,7170178784605825a ##











