Tenisista będzie firmować swoim wizerunkiem Staropolankę Sport Desire - nową wersję Staropolanki przeznaczoną dla sportowców i ludzi aktywnych. Jego zaangażowanie do promocji brandu ma nie tylko wspierać rozwój tej marki, ale też być potwierdzeniem, że Staropolanka rozwija się równie dynamicznie jak kariera sportowa Kubota. Producent wody, Uzdrowiska Kłodzkie, liczy że ta współpraca będzie szansą na promocję marki nie tylko w kraju, ale i za granicą.
Jak twierdzą przedstawiciele firmy, wsparcie produktu wizerunkiem Łukasza Kubota wpisuje się w strategię marki, której celem jest docieranie do osób uprawiających sport, poszukujących wartościowej wody i chcących na bieżąco uzupełniać minerały w swoim organizmie.
Na obecnym etapie nie udało nam się ustalić szczegółów dotyczących kampanii z udziałem Łukasza Kubota wspierającej wprowadzone do sprzedaży Staropolanki Sport Desire.

Staropolanka wcześniej dwukrotnie sponsorowała Agnieszkę Radwańską podczas finału i półfinału Wimbledonu w Londynie, a w tym roku po raz trzeci będzie partnerem turnieju kobiecego tenisa Katowice Open.
Ostatnio Staropolanka reklamowana była wiosną ub.r. w kampanii pod hasłem „Jak coś robisz, rób to z wodą!”.











