Jako kierownik sprzedaży programatycznej Łukasz Skawiński odpowiada w Media Impact Polska za koordynację bezpośredniej sprzedaży powierzchni reklamowej przez platformy programatyczne w Grupie Onet RAS Polska. Ponadto zajmuje się opracowywaniem nowych produktów oraz bezpośrednimi ustaleniami z reklamodawcami przy pomocy PMP (Private Market Place) oraz różnych platform SSP, z których korzysta Grupa Onet-RASP.
- Programmatic jest na tyle istotnym elementem w przychodach Grupy Onet RAS Polska, że zdecydowaliśmy się na powiększenie zespołu oraz przypisanie dedykowanych kierowników do poszczególnych obszarów. Wierzymy, że Łukasz jest idealną osobą na stanowisko odpowiedzialne za bezpośrednie relacje z klientami poprzez platformy programatyczne - uzasadnia Marcin Olszewski, dyrektor sprzedaży programatycznej Media Impact Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/malgorzata-szelenbaum-i-lukasz-wygladala-w-media-impact-polska-odchodza-magdalena-jablonska-i-marta-dolecka ##
Poprzednio pracował w zespole platform Hcore (należącej do Grupy Adpilot), gdzie odpowiadał za rozwój. Wcześniej pracował m.in. w firmach Adexon i IDMnet, pełniąc funkcję dyrektora sprzedaży agencyjnej.











