"Obserwujemy rynek i szukamy celów do akwizycji. Ostatnio kupiliśmy zapytaj.com.pl, które okazało się bardzo ciekawą inwestycją" - powiedział Wejchert. Dodał, że grupa będzie repozycjonować serwis Zumi.pl.
"Szukamy aktywów suplementarnych dla naszych serwisów, a także mogących rozszerzyć możliwości Zumi. Będziemy repozycjonować ten serwis, to w zasadzie będzie Zumi 2.0" - dodał Wejchert.
Poinformował też, że grupa pracuje nad własnym serwisem działającym w segmencie zakupów grupowych. Z jego wypowiedzi wynika jednak, że nie jest to obecnie priorytet dla grupy, która przygląda się rozwojowi sytuacji na rynku. "Czasem warto wejść na rynek jako ostatni" - powiedział Wejchert. Nie wykluczył, że spółka może w przyszłości dokonać akwizycji właśnie w tym segmencie rynku.

Przychody grupy TVN, do której należy Onet, w segmencie online wzrosły w I kwartale o 12% r/r do 58 mln zł











