Luksusowy klient Ciszewski Public Relations

Zwycięzcą przetargu na obsługę marek z portfolio Moët-Hennessy, firmy należącej do grupy LVMH, jest agencja Ciszewski Public Relations. Kontrakt został podpisany na rok. W przetargu udział wzięły cztery agencje.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Klient docenił wiedzę agencji z zakresu brand PR oraz znajomość najnowszych trendów. Silną stroną agencji jest doświadczenie w obszarze komunikacji skierowanej do konsumentów oraz strategiczne podejście do prowadzonych projektów.

„W trakcie składania oferty przetargowej agencja wykazała się głębokim zrozumieniem marek i ich konsumentów. Starała się wyjść poza schematyczne myślenie o markach luksusowych i zaproponowała wiele nieszablonowych rozwiązań, dzięki którym poszczególne brandy zostaną zaprezentowane w zupełnie innym świetle” – przyznaje Joanna Nowakowska, Marketing Manager Moët-Hennessy Polska.

Do zadań agencji należy przygotowanie i realizacja strategii komunikacji z zakresu brand PR dla marek: Hennessy, Belvedere, Moët Chandon, Dom Perignon, Veuve Clicquot, Glenmorangie, Ardbeg.

„Kontrakt z Moët-Hennessy to doskonałe ukoronowanie naszych starań o obsługę brand PR firm dóbr luksusowych. Jest to okazja do poszerzania pozyskanych wcześniej kompetencji z obszaru lifestyle, a także możliwość zdobycia doświadczenia we współpracy z klientem z sektora Super Premium”- dodaje Sebastian Hejnowski, Dyrektor Zarządzający Ciszewski PR.

Do obsługi marek z portfolio Moët-Hennessy Polska dedykowano zespół kierowany przez Zofię Bugajną, dyrektora działu Consumer Goods & Lifestyle. Umowa została podpisana do końca 2011 roku.

Ciszewski Public Relations posiada wyspecjalizowany dział  brand PR. Już drugi rok z rzędu została wybrana Agencją Roku w konkursie Impactor. Za swoje projekty z zakresu brand PR dla marek Hoop Cola i Brita zdobyła liczne nagrody m.in. dwa razy Silver Drum, Kreaturę, Złoty Spinacz oraz Magellan Award.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"