Współpraca rozpocznie się od finałów Play-Off, które zaplanowano 11 maja na stadionie Wembley. - Cieszymy się, że możemy dotrzeć z naszym produktem do fanów 68 zespołów w trzech dywizjach National League poprzez dedykowane promocje oraz treści w mediach cyfrowych i społecznościowych - zapowiada Adrian Sidowski, dyrektor generalny LV Bet.
- Cieszymy się, że rozpoczęliśmy współpracę z LV Bet już w czasie tegorocznych rozgrywek i potrwa ona również przez cały sezon 2019/20. LV Bet jako sponsor pojawi się już podczas finału Play-Off na Wembley i pomoże wspierać rozwój National League promując jednocześnie zasady odpowiedzialnego hazardu - dodaje Michael Tattersall, dyrektor generalny National League.
National League to najwyższy poziom National League System i piąty w całej angielskiej lidze piłkarskiej. Grają na nim zarówno kluby zawodowe, jak i półprofesjonalne. To najniższa dywizja w angielskim systemie rozgrywek piłkarskich, której mecze rozgrywane są na terenie całego kraju, a spotkania finałowe odbywają się na Wembley.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lv-bet-zaklady-bukmacherskie-nowe-logo-serwis-internetowy-ze-zmianami,7171161729112193a ##
LV Bet od ub.r. wspierał klub Victoria Londyn, a w Niemczech sponsorował m.in. drużynę hokejową Kölner Haie i tamtejszą reprezentację narodową w hokeju na lodzie.
W Polsce firma sponsoruje wiele drużyn sportowych, przede wszystkim piłkarskich. W br. podpisała taką umowę ze Stalą Mielec i przedłużyła z Arką Gdynia (została jej sponsorem głównym), zaczęła też wspierać drużynę niewidomych piłkarzy Wisły Kraków.











