Nowa identyfikacja wizualna w listopadzie ub.r. została już wprowadzona przez LV BET na rynku niemieckim i brytyjskim. Firma przygotowała ją we własnym zespole graficznym.
- Już rok 2018 był dla nas okresem wielu zmian. Wprowadziliśmy szereg nowych funkcjonalności do naszego produktu, szczególnie w drugim i trzecim kwartale. Nowe logo to początek zmian w 2019 roku, które przygotowaliśmy dla naszych użytkowników - opisuje Łukasz Kieza, country manager LV BET Zakłady Bukmacherskie.

Nowe logo LV BET od lutego będzie widoczne na obiektach i strojach klubów sportowych (głównie piłkarskich) sponsorowanych przez firmę. Spółka jest sponsorem głównym Wisły Kraków i Garbarni Kraków, a także oficjalnym sponsorem Wisły Płock, Widzewa Łódź, Arki Gdynia, Piasta Gliwice, Zagłębia Sosnowiec i Stali Mielec
W kolejnych miesiącach identyfikacja wizualna będzie sukcesywnie wprowadzana w punktach stacjonarnych LV BET.
Poprzednie logo LV BET:
LV BET wprowadza też zmiany w swoim serwisie internetowym. - Zaczynamy od drobnej modyfikacji naszej strony, ale w kolejnych miesiącach gracze zauważą szereg zmian w warstwie wizualnej przy jednoczesnym wprowadzaniu kolejnych funkcjonalności uatrakcyjniających korzystanie z LV BET - zapowiada Łukasz Kieza.











