“M jak mieszkanie” do góry, a “Dom & Wnętrze” w dół

Największy wzrost sprzedaży ogółem wśród miesięczników wnętrzarskich w październiku ub.r zanotował magazyn “M jak mieszkanie”. Z kolei najbardziej w dół poszybowała sprzedaż pisma “Dom & Wnętrze”.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Liderem zestawienia pozostały “Cztery Kąty” (Agora SA), które w październiku br. sprzedały się w ilości 109 970 egz., notując wzrost o 0,72 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce z trzeciego awansowało „M jak Mieszkanie” (Murator SA), którego sprzedaż ogółem wyniosła 41 849 egz., po wzroście o 19,01 proc. - największym w zestawieniu.

Podium zamyka miesięcznik „Moje Mieszkanie” (także Murator SA) z wynikiem sprzedażowym na poziomie 40 080 egz. (spadek o 2,27 proc.).

Najgorzej w porównaniu z minionym rokiem wypadł znajdujący się na szóstym, ostatnim miejscu magazyn “Dom & Wnętrze” (Edipresse Polska), którego sprzedaż ogółem zmalała aż o 27,78 proc. do 9 854 egz.

W październiku ub.r. w porównaniu z wrześniem ub.r. najwięcej zyskały “Cztery Kąty” (55,04 proc.), a największy spadek (o 21,05 proc.) odnotowało pismo “Dobre Wnętrze” (Murator).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"