Pierwsze odcinki wyemitowane we wrześniu oglądało średnio prawie 10 mln widzów - to o prawie milion więcej niż w analogicznym okresie 2004 roku - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
DateAMRSHR %SHR %05-09-2005899237560,86%61,67%06-09-2005965190163,43%63,91%12-09-20051031244564,57%64,22%13-09-20051042515465,24%64,93%19-09-2005999886362,22%61,31%20-09-20051004453361,56%61,43%26-09-2005998148260,10%59,54%średnia991657462,58%62,43%DateAMRSHR %SHR %13-09-2004910330457,58%55,73%14-09-2004885091057,73%55,13%20-09-2004921104956,30%55,88%21-09-2004962299558,37%57,42%22-09-2004895084656,38%54,34%średnia914782157,27%55,70%
Serial "M, jak miłość" oglądają głównie kobiety, które stanowią ponad 63 proc. widowni. 2005-struktura widzów
Profile HeaderProfile DetailsADH %SexMales36,44%SexFemales63,56%Age 4 - 9 3,71%Age 10 - 156,77%Age16 - 194,13%Age20 - 245,35%Age25 - 296,44%Age30 - 345,91%Age35 - 397,00%Age40 - 446,08%Age45 - 499,53%Age50 - 549,89%Age55 - 598,88%Age60+26,33%City sizeRural40,64%City size< 50 tys.25,59%City size50-100 tys.8,08%City size100-200 tys.7,60%City size> 200 tys.18,08%ProfessionTop management7,12%ProfessionMedium level10,38%ProfessionWorkers & farmers15,62%ProfessionRetired38,86%ProfessionOthers28,01%EducationLow49,22%EducationSecondary29,86%EducationHigh10,44%EducationOther10,48%2004Profile HeaderProfile DetailsADH %SexMales36,19%SexFemales63,81%Age 4 - 9 3,21%Age 10 - 156,53%Age16 - 193,92%Age20 - 245,18%Age25 - 295,83%Age30 - 346,33%Age35 - 396,22%Age40 - 447,64%Age45 - 499,85%Age50 - 549,47%Age55 - 598,18%Age60+27,65%City sizeRural42,57%City size< 50 tys.24,90%City size50-100 tys.8,30%City size100-200 tys.7,55%City size> 200 tys.16,68%ProfessionTop management5,72%ProfessionMedium level13,47%ProfessionWorkers & farmers13,00%ProfessionRetired39,16%ProfessionOthers28,64%EducationLow51,47%EducationSecondary29,97%EducationHigh8,82%EducationOther9,74%












