Na koniec lutego br. facebookowy fanpage serialu TVP2 „M jak miłość” miał prawie 873 tys. użytkowników, tyle samo co miesiąc wcześniej. Natomiast liczba użytkowników profilu programu TVP2 „Voice of Poland” zmalała o 0,1 proc. do 821,5 tys. - wynika z danych firmy SoTrender.
W kategorii telewizyjnej sklasyfikowano również fanpage’a współpracownika Superstacji Mariusza Maksa Kolonki (808,6 tys. użytkowników) i Wojciecha Cejrowskiego (688,1 tys.) współpracującego m.in. z TVP Info.
W czołowej dziesiątce są cztery produkcje TVN-u: „Szkoła” (653,4 tys. użytkowników), „Dzień dobry TVN” (625,8 tys.), „Wiem, co jem” (612,4 tys.) i „Fakty” (585,1 tys.). Dalej w zestawieniu są „Top model” (547,3 tys.), „Mam talent” (491,8 tys.) i „Uwaga!” (373,2 tys.) oraz profil seriali TVN (386,6 tys.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/top-model-siodmy-sezon-tvn-wrzesien-2018 ##

Jeśli chodzi o Telewizję Polską, to w rankingu znalazły się też profile „Rodzinki.pl” (542,5 tys. użytkowników), „Rancza” (376,2 tys.), „Pytania na śniadanie” (367,8 tys.) i „Słownik polsko@polski” (335,3 tys.).
Na liście są również fanpage’e produkcji Polsatu: „Tylko muzyki. Must be the music” (609,7 tys. użytkowników) oraz „Kabaretu na żywo” (427,8 tys.). Liczba fanów tej ostatniej produkcji wzrosła w skali miesiąca o 3 proc.
Na fanpage’u „Świata według Kiepskich” w zeszłym miesiącu aktywnych użytkowników (tzw. storytellerów) było 70,6 tys., o 53 proc. więcej niż rok wcześniej.

Na kolejnych miejscach pod tym względem znalazły się profile „M jak miłość” (44,8 tys.), „Słownika polsko@polskiego” (34,9 tys.), „Faktów” (26,9 tys.), „Kabaretu na żywo” (23,3 tys.) oraz „The Voice Kids” (21 tys.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/the-voice-kids-hit-tvp2-wyniki-ogladalnosci ##
Ogromny, 25-krotny wzrost liczby zaangażowanych fanów osiągnął fanpage „Kuby Wojewódzkiego”. Profil „Kuchennych rewolucji” zanotował pod tym względem wzrost o 620 proc., „Przyjaciółek” - o 310 proc., a „Pierwszej miłości” - o 259 proc.
Natomiast najwięcej straciły fanpage’e „The Voice Kids” (w dół o 42 proc.), „Barw szczęścia” (38 proc.), „Szkła kontaktowego” (32 proc.) i „Kabaretu na żywo” (30 proc.).

Na fanpage’u „M jak miłość” użytkownicy wykonali w lutym 420,9 tys. różnych aktywności (polubień, komentarzy, wpisów, udostępnień), a wskaźnik interaktywności wyniósł 506,7 tys. Profil „Świata według Kiepskich” zanotował 309,2 tys. aktywności i 1,35 mln interaktywności, fanpage „Faktów” - odpowiednio 233,3 i 697,9 tys., a profil „The Voice Kids” - 149,1 i 327,7 tys.
Na fanpage’u „Warsaw Shore” wskaźnik interaktywności wyniósł tylko 43,9 tys., na profilu „Na sygnale” - 54 tys., a na fanpage’u „Kuby Wojewódzkiego” - 65,6 tys.











