„M jak miłość”, pogoda i skoki narciarskie najdroższe w grudniu w TVP

W cenniku Telewizji Polskiej na grudzień najwyższe ceny reklam obowiązują w blokach przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz przy transmisjach ze skoków narciarskich i niedzielnej prognozie pogody w TVP1.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„M jak miłość”, pogoda i skoki narciarskie najdroższe w grudniu w TVP
„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

Najdroższy spot w TVP kosztuje 130 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów). To stawka dla reklamy emitowanej przy serialu „M jak miłość” w TVP2.

100 tys. zł netto kosztuje z kolei reklama w specjalnym bloku reklamowym, który TVP pokaże - jak co roku - w pierwszy dzień Bożego Narodzenia zaraz przy „Wiadomościach”, a dochód z niego przekaże na cele charytatywne.

W TVP1 wśród najdroższych pozycji reklamowych są transmisje z zawodów w skokach narciarskich. Przy relacjach z Turnieju Czterech Skoczni trzeba zapłacić 85,9 tys. zł, zaś przy Pucharze Świata - 72,9 tys. zł.

W grudniu telewizyjna Jedynka będzie też transmitować piłkarskie spotkanie Ligi Mistrzów - tu spot kosztuje 61,1 tys. zł.

Najdroższa reklama przy „Wiadomościach” kosztuje 73,6 tys. zł (w niedziele nie ma bloku reklamowego przy tym serwisie).Reklamy przy serwisie sportowym wyceniono maksymalnie na 48,4 tys. zł w dni robocze i 33 tys. zł w niedziele.Przy prognozie pogody stawki są wyższe: to 66,5 tys. zł dla dni powszednich oraz 86,9 tys. zł w niedzielny wieczór.

Wśród seriali w TVP1 najwyższe ceny reklam mają pokazywane w niedzielny wieczór „Wojenne dziewczyny” - reklamodawcy zapłacą 69,5 tys. zł. Od 8 grudnia w ich miejsce pokazywana będzie nowa produkcja - „Młody Piłsudski” - stawka za spot pozostanie taka sama.

Marketerzy zainteresowani reklamą przy „Ojcu Mateuszu” zapłacą 53,2 tys. zł, a przy „Komisarzu Alexie” - 40,1 tys. zł.

Na reklamę przy niedzielnym programie „Rolnik szuka żony” trzeba wydać 56,6 tys. zł. W Boże Narodzenie TVP1 pokaże specjalne wydanie tej produkcji - w tym przypadku cena spotu jest wyższa i wynosi 66,4 tys. zł.

6 grudnia br. widzowie Jedynki obejrzą Galę 100-lecia PZPN, a reklamodawcy zapłacą 47,3 tys. zł za spot.

W Wigilię, czyli 24 grudnia br. nadawane będą specjalne świąteczne programy. Spot przy „Kolędowaniu na Jasnej Górze” wyceniono na 47,7 tys. zł, a przy wieczornym „Koncercie kolęd” -  na 34,1 tys. zł.

Debiutuje "The Voice Senior"

W TVP2 nowością w grudniu będzie premierowa emisja nowego programu „The Voice Senior” - produkcja startuje w sobotę wieczorem 7 grudnia. Za reklamę przy niej trzeba zapłacić 61,9 tys. zł.

26 grudnia br. z kolei pokazany zostanie „Benefis Zenka Martyniuka” - tu na spot trzeba wydać 36,7 tys. zł.

Nieco więcej kosztuje reklama przy transmisji koncertu sylwestrowego z Zakopanego – stawka za 30-sek. spot wynosi 52,4 tys. zł.

Ceny reklam dla emitowanych w TVP2 seriali wyglądają w grudniu następująco: „Barwy szczęścia” -  maks. 78 tys. zł, „O mnie się nie martw” - 83,1 tys. zł, „Echo serca” -  80,2 tys. zł, „Na dobre i na złe” - 75,2 tys. zł, „Na sygnale” - 57 tys. zł.

Reklamodawcy zainteresowani pojawieniem się przy programie rozrywkowym „Czar par” muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 25,1 tys. zł.

Biuro Reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy podało cennik reklam na grudzień br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"