10 mln widzów Małysza, 6 mln Kowalczyk

Sobotni konkurs w skokach narciarskich, podczas którego Adam Małysz zdobył srebrny medal, oglądało 10 mln widzów. O 4 miliony mniej zgromadziły piątkowe zawody w biegach narciarskich, które zakończyły się brązem dla Justyny Kowalczyk.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Transmisję z konkursu z udziałem Małysza, rozgrywanego na dużej skoczni, w TVP 1 śledziło w zsobotę 9,1 mln widzów dając stacji 52,91 proc. udziału w rynku w grupie 4+ i 50,75 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla Wirtualnemedia.pl. Konkurenci Jedynki w tym czasie musieli się zadowolić jednocyfrowymi udziałami – Polsat miał go na poziomie 9,01 proc., TVN - 8,94 proc., zaś TVP 2 - 7,61 proc.

Konkurs, który odbywał się od 20.30 do ok. 22.30, relacjonował na żywo także Eurosport, który zgromadził 730 tys. widzów, oraz stacja TVP Sport, którą oglądało w tym czasie 160 tys. osób.

Z kolei relacja na żywo z piątkowych zawodów w biegach narciarskich kobiet (początek ok. godz 22.00), w których brała udział Justyna Kowalczyk, przyciągnęła do Dwójki 5,68 mln widzów, co stanowiło 42,07 proc. oglądających z grupy 4+ i 37,48 proc. z grupy 16-049. W tym czasie TVP 1 miała 12,33 proc. udziału, TVN – 9,77 proc., zaś Polsat – 8,87 proc.

Na antenie Eurosportu transmisję tę obejrzało 450 tys. widzów.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu