110 tys. osób wykupiło dostęp do meczu Polska-Mołdawia w pay-per-view

Dostęp do transmisji wtorkowego meczu piłkarskiego Polska-Mołdawia w systemie pay-per-view wykupiło 110 tys. osób - podał powołując się na nieoficjalne informacje portal Interia.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

50 tys. klientów wykupiło dostęp w Cyfrowym Polsacie, kolejne 50 tys. w sieciach kablowych i 10 tys. w telewizji internetowej ipla. Aby obejrzeć mecz, trzeba było zapłacić 20 zł.

Cyfrowy Polsat nie ujawnia danych dotyczących popularności spotkania. Tomasz Cieślik, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Sportfive, nie komentuje doniesień Interii. - Nie mamy jeszcze danych - mówi tylko.

Jak podawał wcześniej portal, dostęp do piątkowego meczu Polska-Czarnogóra zdecydowało się wykupić 50 tys. abonentów, ale dane te dotyczyły tylko Cyfrowego Polsatu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej