28 projektów walczy o „Złote Formaty”

28 projektów otrzymało nominacje w konkursie „Złote Formaty”. Nagrody w pięciu kategoriach zostaną rozdane 22 kwietnia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nominacje w tegorocznej edycji konkursu „Złote Formaty” uzyskało 28 projektów promujących miasta i regiony spośród 175, które zgłoszono do rywalizacji (więcej). W finale znalazły się prace przesłane przez dziesięć miast, siedem województw oraz jedną dzielnicę (warszawskie Bielany). Cztery nominowane projekty pochodzą z Poznania, a po trzy – z Rudy Śląskiej oraz województwa pomorskiego.

Nagrody w pięciu kategoriach konkursu „Złote Formaty”, organizowanego przez Grupę Stroer w ramach Festiwalu Promocji Miast i Regionów, zostaną przyznane 22 kwietnia podczas uroczystej gali w hotelu Sheraton w Warszawie. Ponadto swoje wyróżnienia przyznają partnerzy i patroni konkursu.  

LISTA NOMINOWANYCH (kolejność alfabetyczna):

 

Kategoria DZIAŁALNOŚĆ PROMOCYJNA – GRAND PRIX

  1. Poznań – Strategia Marki Poznań
  2. Ruda Śląska – Promocja Miasta Ruda Śląska
  3. Województwo Małopolskie – Kulturalna Małopolska
  4. Województwo Śląskie – Śląskie. Pozytywna energia
  5. Województwo Świętokrzyskie – Kampania Promocyjna Województwa Świętokrzyskiego

 

Kategoria OUTDOOROWA KAMPANIA REKLAMOWA:

  1. Lublin – Kampania „Renesans inspiracji”
  2. Poznań – Kampania „Wielkie Marki”
  3. Ruda Śląska – Kampania „Szczęśliwi ludzie mieszkają w Rudzie”
  4. Województwo Lubelskie – Kampania „Wyłącz napięcie, włącz zasilanie”
  5. Województwo Śląskie – Kampania „Pozytywnie nakręceni polecają. Śląskie, pozytywna energia”

 

Kategoria EVENT:

  1. Poznań – „Poznań za pół ceny”
  2. Radom – „Szafa”
  3. Sieradz – „Sieradz Open Hair Festival”
  4. Trzebnica – „Zlot motocyklowy Honda Gold Wing”
  5. Województwo Kujawsko-Pomorskie - „StarForce 2009 - 30-lecie Gwiezdnych Wojen w Polsce”

 

Kategoria WYDAWNICTWO PROMOCYJNE:

  1. Łódź – „MC Łódź – subiektywny przewodnik po Łodzi”
  2. Stary Sącz – „Chleb Nasz Powszedni czyli kuchnia Lachów Sądeckich”
  3. Województwo Łódzkie – Album „Kocham Łódzkie”
  4. Województwo Małopolskie – Album „Smakowanie Małopolski”
  5. Województwo Pomorskie – Katalog Turystyki Przyjazdowej „Pomorskie Dobry Kurs”
  6. Województwo Pomorskie – „Morze dla Ciebie? Bałtyk”

 

Kategoria KAMPANIA ON-LINE:

  1. Dzielnica Bielany– Misja Bielany www.misjabielany.pl
  2. Kraków – Kraków na YouTube, Facebook, blip
  3. Lublin – Przeżyj studia. Studiuj w Lublinie www.student.lublin.eu
  4. Poznań – Kampania Akademicki Poznań II www.poznanprzyciaganajlepszych.pl
  5. Ruda Śląska – Ogólnopolski Festiwal Wspomnień www.festiwalwspomnien.pl
  6. Szczecin – Design dla Szczecina www.szczecin.eu
  7. Województwo Pomorskie – Konkurs. Zaproś znajomych na Pomorze www.poznaj3miasto.pl

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały