55 proc. internautów ogląda treści wideo, których brak w telewizji

55 procent dorosłych amerykańskich internautów będącychjednocześnie telewidzami, każdego tygodnia ogląda treści wideo winny sposób niż na ekranie telewizora.

km
km
Udostępnij artykuł:

65 procent z nich twierdzi, że w internecie ogląda tradycyjneprogramy telewizyjne - informuje serwis Media Life, powołując sięna badanie zamówione przez dostarczającą internet firmęChoiceStream.

Największą grupę respondentów, którzy oglądają materiały wideo wsieci lub na ekranach mobilnych urządzeń, stanowią osoby w wieku od18 do 24 lat. Przyznaje się do tego 66 procent z nich.

Z kolei spośród badanych, którzy regularnie oglądają wideo zapośrednictwem swoich komputerów, 33 procent poświęca na to conajmniej cztery godziny, a 34 procent od jednej do trzech godzintygodniowo.

źródło: Media Life

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK