'6 tygodni bez łupieżu z Garnier Fructis'

L'Oreal Polska i agencja Schulz przygotowały akcję konsumencką "6tygodni bez łupieżu z Garnier Fructis". Promocja potrwa do 15-tegomarca i obejmuje wszystkie produkty marki Garnier Fructis.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest wzmocnienie zainteresowania konsumentów gamąszamponów przeciwłupieżowych Garnier Fructis, których efekty sąwidoczne przez sześć tygodni po zakończeniu kuracji. W ramachkampanii promocyjnej przygotowano konkurs konsumencki, któregohasło to "Antyrecydywista na Antypodach", a główną nagrodą są trzydwuosobowe offroadowe wycieczki do Australii. Jako nagrodydodatkowe firma L'Oreal przygotowała 264 zestawów kosmetykówGarnier Fructis.

Aby wziąć udział w konkursie należy jednorazowo zakupić dwadowolne produkty Garnier Fructis i wysłać smsa z numerem dowoduzakupu, w określonych przez regulamin godzinach. Każdego dnia,sześć najbliższych konkursowym godzinom zgłoszeń, zostanienagrodzonych zestawami kosmetyków. Po zakończeniu promocji, spośródwszystkich uczestników, zostaną wyłonione trzy najdokładniejszeosoby, które otrzymają nagrodę główną - dwuosobową, offroadowąwycieczkę do Australii. Szczegóły oraz regulamin konkursu znajdująsię na stronie internetowej www.konkursfructis.pl.

Promocja "6 tygodni bez łupieżu" to druga po "Na planie zAgnieszką Dygant" kampania przygotowana we współpracy firmy L'OrealPolska i agencji Schulz. Nadzór nad projektem ze strony agencjiobejmują Irena Jackiewicz - account executive i Maciej Mleczko -senior art director.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu