85 proc. więcej użytkowników stron o zdrowiu. Medonet zdecydowanym liderem, tylko Poradnikzdrowie.pl w dół (TOP10)

W zeszłym tygodniu 10 czołowych witryn o zdrowiu zanotowało 84,7 proc. użytkowników i 139 proc. odsłon więcej niż średnia tygodniowa w lutym. Zdecydowanym liderem w obu statystykach jest Medonet.pl, kilkakrotne wzrosty osiągnęły sekcje o zdrowiu kilku serwisów Polska Press Grupy, a spadek zanotował jedynie Poradnikzdrowie.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
85 proc. więcej użytkowników stron o zdrowiu. Medonet zdecydowanym liderem, tylko Poradnikzdrowie.pl w dół (TOP10)

Rozprzestrzeniająca się epidemia koronawirusa przyniosła ogromny wzrost odwiedzalności witryn o zdrowiu i medycynie. W minionym tygodniu, od 9 do 15 marca, 10 czołowych serwisów z tej kategorii zanotowało, bez uwzględnienia współodwiedzalności, 25,73 mln realnych użytkowników i 93,38 mln odsłon - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Natomiast od 3 lutego do 1 marca średnia tygodniowa dla tych witryn wynosiła 13,93 mln odwiedzających i 39,13 mln odsłon, co oznacza, że w zeszłym tygodniu pierwsza statystyka poszła w górę o 84,7 proc., a druga o 138,7 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koronawirus-epidemia-skok-odwiedzalnosci-serwisow-informacyjnych-onet-przed-wp-rmf24-pl-przed-wyborcza-pl-i-radiozet-pl-top10,7170732133734529a ##

Medonet ma ponad dwa razy więcej użytkowników i odsłon niż wicelider

Zdecydowanym liderem w kategorii zdrowotnej jest Medonet.pl (Ringier Axel Springer Polska), w którym w zeszłym tygodniu 7,09 mln internautów wykonało 28,03 mln odsłon. Zajmująca drugą pozycję sekcja Wprost.pl o zdrowiu i medycynie zanotowała ponad dwukrotnie niższe statystyki: 3,31 mln użytkowników i 12,39 mln odsłon.

Na ABCzdrowie.pl (Grupa Wirtualna Polska) 2,9 mln internautów wygenerowało 9,85 mln odsłon. W zestawieniu są działy o zdrowiu kilku serwisów Polska Press Grupy: na Naszemiasto.pl taka sekcja miała 2,31 mln odwiedzających i 6,82 mln odsłon, na Gazetawroclawska.pl - 1,56 mln użytkowników i 8,09 mln odsłon, a na Gazetakrakowska.pl - 1,43 mln odwiedzających i 5,14 mln odsłon.

Na MP.pl 2,04 mln internautów wykonało 6,08 mln odsłon, apteka interntowa Doz.pl zanotowała 1,92 mln użytkowników i 9,15 mln odsłon, a Poradnikzdrowie.pl (Grupa ZPR Media) - 1,64 mln użytkowników i 3,79 mln odsłon.

grafika

W porównaniu z przeciętną z czterech tygodni w lutym w zeszłym tygodniu Medonet.pl zyskał 3,5 mln użytkowników (to 97,4 proc. w górę) i 19,26 mln odsłon (219,8 proc.).

Sekcja zdrowotna Wprost.pl osiągnęła wzrost o 2,21 mln odwiedzających (201,6 proc.) i 9,13 mln odsłon (280,7 proc.), a ABCzdrowie.pl - o 197,6 tys. użytkowników (7,3 proc.) i 423,1 tys. odsłon (4,5 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-stacji-newsowych-koronawirus-rankingu,7170732021192833a ##

Procentowo zdecydowanie największe, kilkukrotne wzrosty zanotowały działy o zdrowiu serwisów Polska Press Grupy. Na Naszemiasto.pl taka sekcja zyskała 2 mln odwiedzających i 5,71 mln odsłon (to odpowiednio 653,5 i 515,9 proc. w górę), na Gazetawroclawska.pl - 1,38 mln użytkowników i 7,64 mln odsłon (780 i 1714 proc.), a na Gazetakrakowska.pl - 1,27 mln odwiedzających i 4,72 mln odsłon (814,1 i 1120 proc.). Natomiast analogiczny dział na RadioZET.pl zyskał 864,4 tys. użytkowników (130,5 proc.) i 2,54 mln odsłon (170,1 proc.).

Za to Poradnikzdrowie.pl zanotował spadek o 378,7 tys. odwiedzających (18,7 proc.) i 844,3 tys. odsłon (18,2 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style